Είναι ένα ειδικό λάδι που έχει διαμορφωθεί για να χρησιμοποιείται σε συστήματα θέρμανσης που λειτουργούν με λάδι και απαιτούν μεταφορά θερμότητας, όπως αυτά στη βιομηχανία διατροφής, πλαστικών, οικοδομικών υλικών και βαφών. Αποτρέπει την οξείδωση σε υψηλές θερμοκρασίες και έτσι αποφεύγει τον σχηματισμό υπολειμμάτων χάρη στην υψηλή θερμική του σταθερότητα. Η απώλεια εξάτμισης είναι χαμηλή. Παρέχει ευκολία λειτουργίας επιτυγχάνοντας εύκολη κυκλοφορία σε χαμηλές θερμοκρασίες. Ασφαλής θερμοκρασία χρήσης: Κλειστά συστήματα: μέγιστο 320 °C, Ανοιχτά συστήματα: μέγιστο 200 °C. Οι προδιαγραφές σχετικά με τις εφαρμογές που καθορίζονται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρούνται.
AKSOIL MARINE OIL LC SERIES υψηλής ποιότητας βασικά έλαια και σύγχρονα πρόσθετα
Υψηλά αλκαλικό λάδι σκάφους που παράγεται με μια ειδική συνδυαστική συσκευασία λαδιού κινητήρα κυλίνδρου. Χρησιμοποιείται στους κυλίνδρους κινητήρων πλοίων χαμηλής ταχύτητας με σταυροειδή κεφαλή που χρησιμοποιούν βαρέα καύσιμα ντίζελ (υψηλού θείου). Χάρη στους ειδικούς διασκορπιστές στη φόρμουλά του, ισορροπημένους με τα πρόσθετα που ρυθμίζουν τον καθαρισμό και την οξύτητα, παρέχει εξαιρετικό καθαρισμό στις επενδύσεις κυλίνδρων, τα δαχτυλίδια εμβόλου και το κάτω μέρος του εμβόλου.
Είναι συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα πακέτα προσθέτων σε συνθετικά βασικά λάδια. Είναι κατάλληλο για κάθε είδους επιβατικά οχήματα βενζίνης και ντίζελ. Παρέχει εξοικονόμηση καυσίμου και μεγάλη διάρκεια ζωής λόγω της εξαιρετικής του ικανότητας ελέγχου ιξώδους.
• Παρέχει επιπλέον προστασία κατά της διάβρωσης μέσω ειδικών προσθετικών συστατικών που περιέχει και διατηρεί την απόδοσή του υπό οποιεσδήποτε συνθήκες λειτουργίας.
• Διευκολύνει τη λειτουργία σε κρύες συνθήκες χάρη στο ιξώδες του σε χαμηλές θερμοκρασίες.
• Έχει υψηλή αντοχή σε μοριακή κοπή χάρη στον υψηλό δείκτη ιξώδους του. Δεν παρατηρείται απώλεια ιξώδους.
• Προλαμβάνει τον σχηματισμό υπολειμμάτων, αιθάλης, βερνικιών και καταθέσεων.
Είναι υδραυλικά λάδια υψηλής απόδοσης, ειδικά σχεδιασμένα με προηγμένο δείκτη ιξώδους για να καλύπτουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων υδραυλικών συστημάτων που λειτουργούν σε μεταβαλλόμενες περιβαλλοντικές θερμοκρασίες. Παρέχουν υψηλή απόδοση προσφέροντας εξαιρετική λίπανση σε αντλίες εμβόλου ή γραναζιών και σε άλλες συσκευές υδραυλικών συστημάτων που λειτουργούν υπό δύσκολες συνθήκες, με τη βοήθεια προσθέτων που παρέχουν αντοχή στη φθορά και θερμική σταθερότητα, με τη σύνθεση που επιτρέπει τη σταθερότητα σε ευρύ εύρος θερμοκρασιών.
Πρόκειται για ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται με την προσθήκη πακέτων πρόσθετων προηγμένης τεχνολογίας σε συνθετικά βασικά λάδια.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βενζινοκίνητα οχήματα και σε υβριδικά οχήματα βενζίνης/ηλεκτρισμού.
Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα
Επιτρέπει την εξοικονόμηση καυσίμου και προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής χάρη στην εξαιρετική του ικανότητα ελέγχου της ιξώδους.
Προσφέρει επιπλέον προστασία κατά της διάβρωσης χάρη στα ειδικά πρόσθετα που περιέχει και διατηρεί τις επιδόσεις του σε όλες τις συνθήκες χρήσης.
και διατηρεί τις επιδόσεις του σε όλες τις συνθήκες χρήσης.
Διευκολύνει τη λειτουργία σε κρύες συνθήκες χάρη στο ιξώδες του σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Χάρη στον υψηλό δείκτη ιξώδους του, αντέχει πολύ καλά στη μοριακή κοπή. Δεν υπάρχει απώλεια ιξώδους.
Αποτρέπει τον σχηματισμό υπολειμμάτων, αιθάλης, βερνικιού και καταθέσεων.
Η λιθίου γράσο είναι ένα κίτρινο προϊόν που περιέχει σαπούνι λιθίου, πρόσθετα κατά της σκουριάς και της οξείδωσης, καθώς και πιστοποιημένα ορυκτέλαια. Έχει γενικές εφαρμογές. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε διαδικασίες λίπανσης ρολών και πλαισίων. Χρησιμοποιείται σε ρόλους, ολισθηρούς άξονες, κεντρικά συστήματα λίπανσης και γενικές βιομηχανικές εφαρμογές. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για λίπανση ρολών, ωστόσο χρησιμοποιείται επίσης σε διαδικασίες λίπανσης πλαισίων.
• Μειώνει τους τύπους γράσου και έτσι παρέχει εξοικονόμηση κόστους σε ευρείες εφαρμογές στόλων οχημάτων και εργοστασίων.
• Παρέχει υψηλή αντίσταση κατά της σκουριάς και της διάβρωσης.
• Παρέχει λειτουργική απόδοση μεταξύ -20 °C και +130 °C.
• Μειώνει τις φθορές και έτσι τα κόστη συντήρησης με τη βοήθεια της υψηλής ποσότητας πρόσθετου EP υψηλής πίεσης που περιέχει.
• Δημιουργεί φιλμ λαδιού ταμπού σε δονητικό μέσο, επεκτείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής των ρουλεμάν.
είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα ντίζελ εξαιρετικής υψηλής απόδοσης, το οποίο παρέχει εξαιρετική λίπανση για σύγχρονους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης σε συνθήκες βαρέως τύπου και εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DFP) έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τα συστήματα εκπομπών από τη συσσώρευση τέφρας και σωματιδίων. Η νέα τεχνολογία προσθέτων εξασφαλίζει εξαιρετική προστασία κατά της φθοράς του κινητήρα ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες λειτουργίας.
Εξαιρετική απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες εξασφαλίζει ότι τα μέρη του κινητήρα λιπαίνονται γρήγορα κατά την εκκίνηση και προστατεύει τον κινητήρα από τη φθορά.
Προστατεύει το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ από τη συσσώρευση τέφρας και σωματιδίων.
Η ανώτερη τριβή βοηθά στην εξοικονόμηση.
Μειώνει τη φθορά του κινητήρα και επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα με εξαιρετικό έλεγχο επισκευών και ιζημάτων.
Είναι λάδι υδραυλικού συστήματος που έχει διαμορφωθεί με εξαιρετικά καθαρισμένα παραφινικά βασικά λάδια και πρόσθετα προληπτικής προστασίας από διάβρωση AW. Προορίζεται για χρήση με σκοπό τη μεταφορά φορτίου σε βιομηχανικά συστήματα μετάδοσης φορτίου και σε υδραυλικά μηχανήματα βαρέων εκσκαφών.
Το Fullmax RN 5W-30 είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που πληροί τις απαιτήσεις απόδοσης των κινητήρων νέας γενιάς. Έχει αναπτυχθεί ειδικά για οχήματα Renault και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε πετρελαιοκινητήρες ή βενζινοκινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών εμπορικών οχημάτων. Η ειδική του φόρμουλα παρέχει καλή εκκίνηση σε κρύες συνθήκες, χαμηλότερη κατανάλωση λαδιού και ελαχιστοποιημένες εκπομπές καυσαερίων.
Είναι ημι-συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα τεχνολογικά πακέτα πρόσθετων σε συνθετικά και υψηλής ποιότητας ορυκτέλαια, προκειμένου να καλύψει τις απαιτήσεις λίπανσης των σύγχρονων, υψηλής ταχύτητας, εξαιρετικά αποδοτικών, κανονικών εκπομπών και κινητήρων με υπερσυμπιεστή. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια σε όλα τα οχήματα που λειτουργούν με βενζίνη, ντίζελ και LPG.
Είναι ημι-συνθετικό λάδι κινητήρα που έχει αναπτυχθεί για κινητήρες μοτοσικλετών τεσσάρων χρόνων. Παρέχει προστασία από την τριβή σχηματίζοντας προστατευτική μεμβράνη στα μέρη του κινητήρα. Προλαμβάνει τη σκουριά, τη διάβρωση και τον σχηματισμό αφρού χάρη στα υψηλής ποιότητας πρόσθετα που περιέχει. Επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα και του λαδιού και αυξάνει τις επιδόσεις τους. Μειώνει σημαντικά τις αρνητικές επιπτώσεις που προκύπτουν από τη μακροχρόνια και υψηλής ταχύτητας χρήση, την έντονη αστική κυκλοφορία, τις ξαφνικές επιταχύνσεις, τα φρένα ή τη σύντομη χρήση. Είναι κατάλληλο για χρήση σε μοτοσικλέτες με υγρή σύνδεση συμπλέκτη.
Είναι συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα πακέτα προσθέτων σε υψηλής ποιότητας βασικά λάδια και συνθετικά βασικά λάδια. Είναι κατάλληλο για κάθε είδους επιβατικά οχήματα βενζίνης και ντίζελ. Παρέχει ευκολότερη αρχική εκκίνηση χάρη στην υψηλή του ιξώδη υπό χαμηλές θερμοκρασίες, και προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου και μεγάλη διάρκεια ζωής λόγω της εξαιρετικής του ικανότητας ελέγχου ιξώδους.
Το Adblue® είναι ένα προϊόν με βάση την ουρία που έχει σχεδιαστεί για οχήματα ντίζελ με σύστημα SCR σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών. Το Adblue® αντιδρά με (NOx) στα καυσαέρια που προέρχονται από οχήματα με σύστημα SCR για να παράγει άζωτο και ατμό, τα οποία υπάρχουν φυσιολογικά στην ατμόσφαιρα. Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών, η εκπομπή σωματιδίων και η ποσότητα (NOx) περιορίζονται σε %95 σωματίδια και %90 (NOx) αντίστοιχα. Τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών δεν μπορούν να διατηρηθούν όταν το Adblue® δεν χρησιμοποιείται στους κινητήρες ντίζελ με σύστημα SCR. Επίσης, η ώθηση του κινητήρα και οι επιδόσεις του σχετίζονται άμεσα με τη χρήση του Adblue®. Η χρήση διαλύματος ουρίας στα συστήματα SCR ως υλικό μείωσης θεωρείται βασική τεχνολογία για τη μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου.
Είναι ποιοτικό λάδι που έχει διαμορφωθεί με ποιοτικές βάσεις λαδιών που αποκτώνται μέσω σύγχρονων διαδικασιών διύλισης. Χρησιμοποιείται σε διαδικασίες κοπής και σχηματισμού μετάλλων που περιέχουν ή δεν περιέχουν σίδηρο σε συνθέσεις με βάση το λάδι. Εμφανίζει επιπλέον αντοχή σε υψηλή πίεση σε διαδικασίες κοπής, διάτρησης, διείσδυσης, λείανσης και γρατσουνίσματος μέσω του θειικού χλωρίου που περιέχει.
Είναι λάδι μοτοσικλέτας τεσσάρων χρόνων που έχει διαμορφωθεί με ποιοτικά βασικά έλαια και πρόσθετα που είναι προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας. Δείχνει μέγιστη απόδοση σε ευρύ εύρος θερμοκρασιών χάρη στον υψηλό δείκτη ιξώδους του και παρατείνει τη διάρκεια ζωής των κινητήρων.
Τα προϊόντα AKSOIL MARINE OIL MHD SERIES είναι θαλάσσια λάδια κινητήρων ντίζελ που παράγονται με την ανάμειξη υψηλής ποιότητας ορυκτών βάσεων και προηγμένων πακέτων προσθέτων τεχνολογίας. Έχουν αναπτυχθεί για χρήση σε θαλάσσιους κινητήρες ντίζελ μέσης και υψηλής ταχύτητας με έμβολο, χρησιμοποιώντας αποσταγμένο και ντίζελ υψηλής περιεκτικότητας σε θείο. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως λάδι κυλίνδρου σε κινητήρες τύπου σταυροκέφαλου.
Το Fullpro HT CI-4 15W-40 είναι ένα εξαιρετικά υψηλής απόδοσης λάδι κινητήρα ντίζελ που πληροί τις τελευταίες προδιαγραφές των κορυφαίων κατασκευαστών κινητήρων και προσφέρει μέγιστη προστασία σε κινητήρες σύγχρονης τεχνολογίας. Προστατεύει τα μέρη του κινητήρα από την οξείδωση ακόμη και σε υψηλές θερμοκρασίες. Η ειδική του φόρμουλα βελτιώνει την απόδοση τόσο των κινητήρων ντίζελ με χαμηλή όσο και με υψηλή χιλιομετρική απόσταση.
Το Fullpro HT LSPS 10W-40 είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα ντίζελ που έχει αναπτυχθεί για να καλύψει τις απαιτήσεις λίπανσης των σύγχρονων βαρέων εμπορικών οχημάτων. Η χαμηλή περιεκτικότητα σε θειικά τέφρα, φώσφορο και θείο (Low SAPS) βελτιώνει την αποδοτικότητα των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων, όπως το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF).
Η σειρά Fullmono XH είναι ένα εξαιρετικά υψηλής απόδοσης μονογραφικό λάδι κινητήρα, το οποίο έχει διαμορφωθεί με ποιοτικές βάσεις λαδιών και ειδικά πρόσθετα. Είναι κατάλληλο για χρήση σε intercooler, τούρμπο ή φυσικά αναρροφημένους κινητήρες ντίζελ υπό ακραίες συνθήκες λειτουργίας.
Το Marine C 50/70 είναι ένα λάδι κυλίνδρου θαλάσσιου ντίζελ που έχει αναπτυχθεί για θαλάσσιους ντίζελ κινητήρες μέσης ταχύτητας 2-χτύπου Cross-Head όταν χρησιμοποιείται ντίζελ καυσίμου με περιεκτικότητα θείου 2,5%-4%. Ο συνδυασμός νέας τεχνολογίας πρόσθετων με υψηλό απόθεμα TBN παρέχει προστασία κατά της διάβρωσης, της φθοράς και των καταθέσεων, εξουδετερώνοντας τα οξέα που σχηματίζονται κατά την καύση.
Είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που πληροί τις απαιτήσεις απόδοσης της νέας γενιάς κινητήρων, προσφέροντας εξαιρετική προστασία του κινητήρα και αυξημένη οικονομία καυσίμου. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει πρωτοφανή επίπεδα προστασίας κατά την πρώτη λειτουργία σε ψυχρό περιβάλλον. Οι ανάγκες κινητήρων υψηλών στροφών και το ισχυρό λάδι κινητήρα χαμηλής ιξώδους. Έχει βελτιωθεί για να επιτύχει την υψηλότερη απόδοση από το όχημά σας. Η ειδική φόρμουλα παρέχει αποτελεσματικό καθαρισμό στον κινητήρα, ανώτερη προστασία κατά της φθοράς και αισθητή οικονομία καυσίμου.
Είναι ημι-συνθετικό λάδι κινητήρα ντίζελ που παράγεται ως αποτέλεσμα του συνδυασμού υψηλής ποιότητας συνθετικών και ορυκτών βάσεων με πρόσθετα. Παρέχει τέλεια προστασία κατά της διάβρωσης υπό ψυχρές και ζεστές συνθήκες λειτουργίας. Παρέχει αποτελεσματική λίπανση μέσω του υψηλού δείκτη ιξώδους και της χαμηλής ιξωδότητας. Δεν παρατηρείται μείωση της βάσης. Καθιστά τις οξέα που σχηματίζονται ως αποτέλεσμα της ανάφλεξης του καυσίμου ντίζελ αναποτελεσματικά. Προλαμβάνει το σχηματισμό επιβλαβών υπολειμμάτων. Παρέχει χαμηλότερο κόστος συντήρησης και μεγαλύτερες διάρκειες ζωής. Αποτελεσματικά καθαριστικά και διασκορπιστικά πρόσθετα διατηρούν τον κινητήρα καθαρό και προκαλούν λιγότερη απελευθέρωση επιβλαβών καυσαερίων για ένα καθαρότερο περιβάλλον. Είναι συμβατό με οχήματα με τουρμπίνα και με αυτά που διαθέτουν καταλύτες.
είναι ένα πλήρως συνθετικό λάδι κινητήρα που έχει αναπτυχθεί για να καλύψει την ανάγκη για εκτενή διάρκεια ζωής σε ακραίες συνθήκες. έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μέγιστη απόδοση από οχήματα που απαιτούν χαμηλή ιξώδη. παρέχει εξαιρετική καθαριστική ικανότητα. Διατηρεί την απόδοση καθ' όλη τη διάρκεια της αλλαγής λαδιού.
Οι απορρυπαντικοί διασκορπιστές νέας γενιάς παρέχουν μέγιστη προστασία μειώνοντας τη δομή του κινητήρα.
βοηθά στη μείωση της γήρανσης του λαδιού παρέχοντας μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής λαδιού χάρη στην ανώτερη θερμική και οξειδωτική σταθερότητα.
Ανώτερη προστασία στα μέρη του κινητήρα με μοναδικές ιδιότητες σε σκληρές συνθήκες όπου οι υψηλές θερμοκρασίες είναι.
προστατεύει τον κινητήρα από φθορά παρέχοντας γρήγορη λίπανση των μερών του κινητήρα κατά τη διάρκεια της πρώτης λειτουργίας χάρη στην εξαιρετική ρευστότητα σε κρύο καιρό.
Η υψηλή οξειδωτική σταθερότητα ελαχιστοποιεί την εμφάνιση λάσπης και σχηματισμού λάσπης και αυξάνει τον χρόνο αλλαγής λαδιού.
Είναι ένα υγρό φρένων υψηλής απόδοσης, ανθεκτικό σε θερμοκρασίες έως 260 βαθμούς, που παράγεται από πολυαιθυλένιο, γλυκολικές αιθέρες, παράγωγα αιθέρα και ειδικά πρόσθετα, και χρησιμοποιείται σε δισκοφρένα και φρένα μπλοκ υδραυλικού τύπου καθώς και σε συστήματα συμπλέκτη υδραυλικού τύπου οχημάτων. Χρησιμοποιείται σε δισκοφρένα και φρένα μπλοκ υδραυλικού τύπου οχημάτων. Μπορεί να αναμιχθεί με άλλα υδραυλικά λάδια φρένων που έχουν τις ίδιες προδιαγραφές.
• Συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος παρέχοντας υψηλή αντοχή στην οξείδωση και μεγαλύτερες περιόδους υπηρεσίας σε αναλογία με τα ορυκτά έλαια.
• Προστατεύει όλο τον εξοπλισμό από σκουριά και διάβρωση, και τον διατηρεί καθαρό.
• Είναι συμβατό με υλικά τύπου καουτσούκ όπως οι υδραυλικοί σωλήνες.
Fulllife S 10W-40 είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που έχει διαμορφωθεί με έναν μοναδικό συνδυασμό ποιοτικών βασικών λαδιών και προηγμένης τεχνολογίας πρόσθετων για να καλύψει τις ανάγκες λίπανσης κινητήρων βενζίνης ή ντίζελ.
Είναι ένα πολυλειτουργικό λάδι επεξεργασίας μετάλλων που χρησιμοποιείται αναμειγνύοντας το με νερό στις διαδικασίες κοπής και λείανσης μετάλλων. Χρησιμοποιείται ως λιπαντικό και ψυκτικό σε ελαφρές και βαριές διαδικασίες μηχανικής επεξεργασίας μετάλλων όπως μαλακό χάλυβα και χυτοσίδηρο. Χρησιμοποιείται αφού αποκτηθεί η ιδανική μίξη προσθέτοντας αργά 5% λάδι βόριου σε 95% νερό που δεν περιέχει βακτήρια και για το οποίο είστε σίγουροι για την καθαρότητά του. Σημείωση: Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παρασκευάζεται μίγμα προσθέτοντας νερό στο λάδι βόριου.
Είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα υψηλής απόδοσης που πληροί τις απαιτήσεις της νέας γενιάς κινητήρων.
Έχει αναπτυχθεί για να διατηρεί και να επεκτείνει την αποδοτικότητα των συστημάτων εκπομπών τόσο σε πετρελαιοκίνητα όσο και σε βενζινοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα και είναι πλήρως συμβατό με το φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF) και τον τριών δρόμων καταλύτη (TWC).
Είναι ένα λάδι κινητήρα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε είδους σύγχρονους και παλιούς κινητήρες ντίζελ καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Είναι κατάλληλο για χρήση σε στόλους που περιλαμβάνουν φορτηγά με υψηλή ισχύ κινητήρα, προκειμένου να μεταφέρουν βαριά φορτία. Ο ειδικός συνδυασμός υψηλής ποιότητας βασικού λαδιού με τεχνολογία πρόσθετων τελευταίας τεχνολογίας παρέχει αποτελεσματική προστασία και λίπανση κατά τη διάρκεια της περιόδου χρήσης αυτού του λαδιού. Είναι κατάλληλο για χρήση σε κάθε είδους κινητήρα με τουρμπίνα.
Είναι ένα πρόσθετο ντίζελ που βελτιώνει την απόδοση των σύγχρονων κινητήρων ντίζελ και επίσης τις λιπαντικές ιδιότητες του καυσίμου, αυξάνοντας τα πρότυπα των κατώτερης ποιότητας καυσίμων ντίζελ. Αυξάνει τον αριθμό cetane του καυσίμου ντίζελ τουλάχιστον κατά 2 μονάδες.
Είναι ένα πλήρως συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα πακέτα προσθέτων σε συνθετικά βασικά λάδια για να καλύψει τις απαιτήσεις λίπανσης σύγχρονων, υψηλής ταχύτητας, υψηλής απόδοσης, κανονικών εκπομπών και υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια σε όλα τα οχήματα που λειτουργούν με βενζίνη, ντίζελ και LPG.